4. lipnja 2014.

Rolat od mljevenog mesa

Rolat od mljevenog mesa


Super brzi rolat koji sam pravila od miješanog mljevenog mesa, a isto tako se može praviti i od mljevenog purećeg mesa. Jako dekorativno djeluje kad se nareže i posluži na stol. Kad se napravi mali valjak od mesa i ispeče podsjeća na male štruce :-)
Meni osobno su odlične kad mi dolazi više ljudi da upotpunim  i za šarenim stol ovakvim malim odrescima od rolata.

Ovdje sam koristila:
  • 500 g miješanog mljevenog mesa
  • luk
  • 1 jaje
  • češnjak
  • sredina šnite kruha
  • 1/2 dl mlijeka
  • žlica senfa
  • sol
  • papar
  • 1-2 šake tople vode
 U zdjeli pomiješati mljeveno meso sa sitno sjeckanim lukom, protisnutim češnjakom, dodati jaje, senf, sol i papar. Kruh prethodno namočiti u mlijeko i kad se fino namoči dodati smjesi. Dok miješate dodati malo tople vode da smjesa bude mekša.
Oblikovati valjak od smjese i staviti na pek papir u tepsiji.
Pećnicu uključiti na 200 stupnjeva. Kad se zgrije pećnica staviti roladu i peći nekih 40 min.
Treba dobiti finu zlatno do smećkastu boju.
Ostaviti je da se prohladi prije rezanja.
Ona se može podjednako jesti hladna i topla.
Ali se najbolje reže kad se potpuno ohladi.
Ja sam ih rezala na kolutove od po 3 cm i poslužila rame uz rame sa roladom od jaja i ajvara ;-) 
 

U slast !!!

Nema komentara:

Objavi komentar