2. travnja 2013.

Strongo gulaš

Strongo gulaš 

 Opet sam se skačila na mesna jela, gulaše, variva i ostala lijepa topla jela. Zima nikako da nam ode, tako i ja tim tempom pratim i hranu. Bit će vremena i za ljetne varijante.

Gulaš na sto načina, ovaj moj, koji je bio za prste polizat, počinje ovako.

Ovdje sam koristila: 

  • komadiće teletine
  • luk
  • mrkva
  • gljive
  • tikvice
  • poriluk
  • peršin
  • list celera
  • češnjak
  • pelata rajčice
  • sol
  • papar
  • vegeta
  • malo šećera

 Teletinu očistit od žilica, nasijeći na kockice i staviti da se krčka na malo vode.Ja sam u ovom slučaju stavila meso u pretis lonac da brže meso bude gotovo. Jedno 10 min krčkanja u pretis loncu a u običnom i do 40 min.

 


Jako često koristim pretis lonac u nedostatku vremena. Možda izgleda ružno ali meso prije bude gotovo i opet se na isti način sjedini sa povrćem i umakom kao da je skupa kuhano.

Za to vrijeme nasijeći i redom dinsati luk, mrkvu, poriluk, gljive, i  tikvice na maslinovom ulju. Maslinovo ulje u svako jelo, nezobilazno:-)

 

 

 Nakon 10 min dodati pelate rajčicu i malo šećera, radi kiselosti a potom i teletinu sa dijelom vode u kojem se kuhalo. Sve dobro promiješati, dodati sitno sjeckani list celera, i začiniti po okusu sol i papar.

Neka se krčka oko 30 min, kad voda ispari dodati jos malo vode u kojem se kuhala teletina i ostaviti jos oko 30 min da se lagano krčka.

Kad povrće bude mekano, začiniti dodatno malo vegetom. Tko voli ljuto, malo papričica ljutih pred kraj. U slučaju da želite guščje, samo žlicu grisa ili pak brašna u malo vode dodati i poklopiti. Jelo će se odmah stegnuti.

Može se samo jesti ili uz  prilog, kuhana rižu, pire krompir ili pak tjesteninu.

Moj super ukusni strongo gulaš ;-)

 



 

 Pa dobar vam tek !!!

 

Nema komentara:

Objavi komentar