21. ožujka 2013.

Zapečene proljetne tortilje

Zapečene proljetne tortilje



 Sa prvi zrakama sunca i osjećaja nadolazećeg proljeća, rodile su se i proljetne tortilje. One standardne verzije meksičkih verzija zamijenila sam jednom laganijom, povrtnom sa mesom u tragovima. Ah šta reći, u mojoj kući se ne može bez mesa ;-).

Za ovo jelo sam koristila:  

  • 300 g pšeničnog brašna
  • 40 g maslaca
  • 1/2 praška za pecivo
  • sol
  • voda
  • luk
  • mrkva
  • mladi luk
  • poriluk
  • tikvice
  • list celera
  • češnjak
  • teletine na kockice
  • maslinovo ulje
  • sol
  • papar
  • feta sir
  • mileram 
  • vrhnje za kuhanje
  • jaje
  • mrvicu gorgonzole

Ja sam prvo krenula sa pravljenjem nadjeva za tortilje. Teletinu nasijeći sitno na kockice i staviti da se dinsta na maslinovom ulju uz podlijevanje s malo vode. Svo povrće nasijeći na trakice te kad meso bude na pola gotovo dodavati redom (luk,mrkva,poriluk,mladi luk,češnjak,tikvice,celer).

Sve lijepo začiniti sa solju i paprom. Nastavit dinstat, po potrebi dodati jos vode,dok meso i povrće ne bude skroz mekano i kad se nadjev zgusne.

Za tortilje, brašno, sol i prašak za pecivo pomiješati, dodati otopljeni maslac i malo mlake vode po potrebi. Miješati rukama dok ne dobijemo mekanu kuglu tijesta.

Podijeliti na 5 malih kuglica i razvaljati tanko u krug svaku. Meni su jako zanimljive ove, home made tortilje, jer uvijek ispadnu raznih oblika.

Svaku na tavu (bez ulja) ispeći sa svake strane oko 20-ak sekundi i odlagati u poklopljenu posudu, da se ne osuše i ostanu elastične. Ili pak netko stavlja u vrećicu, kako kome paše.

  Svaku tortilju nadjenemo smjesom,malo izmrvimo fete i zarolamo te slažemo u prethodno namazanu posudu maslacem. Ja sam koristila zemljanu posudu.

    U manjoj posudi sjediniti jaje, mileram, vrhnje te preliti po zarolanim tortiljama. Mi jako volimo gorgonzolu, pa sam i nje jako malo izmrvila, da ostavi malo svog pečata jelu.

I nakon 15-ak min u pećnici na 200 stupnjeva, jelo je gotovo.

 Pa dobar vam tek!!!!

 

 

 

 





 

2 komentara:

  1. Ovo izgleda presavršeno, i nekako jednostavno za napraviti. Uvijek sam mislila da je prava gnjavaža praviti domaće tortilje, ali uz ovaj recept to ne izgleda zahtijevno. Obavezno probam, možda i danas još... Vik će biti šokiran mojim kulinarskim sposobnostima ;-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Probaj pa nam javi;-) Ima nešto više posla nego sa gotovim tortiljama ali se isplati definitivno!
    Hvala u svakom slučaju ;-)

    OdgovoriIzbriši