8. travnja 2013.

Raznovrsne salate od kuka

Raznovrsne salate od kuka 

  • Salata od kuka, jaja i zelenog luka

 


Vrijeme kuka, vrijeme nadolazećeg proljeća. Kako sam već krenula sa temom o kukama, tako sam se prihvatila sjeckanja i miješanja sa raznim divnim uljima. A kako bi se iskoristila jaja koja ostaju od blagdana, zovu me salete od kuka:-)

Ova verzija je standardna a ujedno najdraža mojem suprugu;-)

Ovdje se nalazilo:

  • kuke
  • jaja
  • zeleni luk
  • maslinovo ulje
  • bućino ulje
  • suncokretovo ulje
  • ocat
  • sol

 Kuke oprati pod mlazom vode te ih sitno nasjeckati. Kuhana jaja očistiti, žumance na mrviti a bjelance sitno nasjeckati. Luk također sitno nasjeckati. Usuti pomalo od svakog ulja, ne pretjerivati da ne bude jaka salata. Posoliti i sve dobro izmiješati.

 



  • Salata od kuka na bijelo 

 


Još jedan način a moj najdraži spravljenja salate od kuka. Tako bi rekla da je ovo moja porcija zdravlja ;-)

Ovdje sam koristila:   

  • kuke
  • jaja
  • mileram
  • maslinovo ulje
  • sol

 Uvijek dobro oprati kuke ili ih čak potopiti na kratko u hladnu vodu, sitno nasjeći te tako i kuhana jaja. Posoliti, dodati ulje te mileram.




  • Salata od kuka i komorača



Salata od kuka se može osvježiti sa sitno sjeckanim komoračem, pun pogodak.

 

Ovdje se nalazilo:

  • vezica kuka
  • komorač
  • malo zelenog luka
  • malo peršina
  • sol
  • maslinovo ulje
  • bućino ulje
  • ocat

Salata koja diže na potpuno jedan novi nivo svojom svježinom.

 

 

Pa dobar vam tek !!!

Nema komentara:

Objavi komentar